dijous, 10 de setembre del 2015

GLAÇONS DE LLIMONADA

Tenim un llimoner que no para de donar llimones i a més molt dolces !! Ja n’hem repartit a familiars i amics més d’una vegada però el cas és que moltes es fan malbé al propi arbre i és una llàstima.

 
A sobre, en la meva manera de cuinar, no hi ha gaire lloc per a les llimones així que... com podria aprofitar-les? Tot això li ho comentava a un amiga d’aquestes que han rebut bosses de llimones de tant en tant... i em va donar la solució!

 
 

 
Quan tu em dónes tantes llimones, jo en faig glaçons – em va dir.
 
Fantàstic !! La llimonada és molt bona però si se’n pren molta potser l’estómac es queixarà... en canvi un glaçó en un got d’aigua fresca o en una coca cola és una solució perfecta. Jo ho he fet aquest estiu i m’ha anat molt bé. Cada glaçó equival al suc de mitja llimona, més o menys, així que dónes gust a l’aigua i a més prens vitamina C.
 
Proveu-ho ! Ja em direu el què.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada